عنوان بنر
عنوان بنر

جدیدترین اس ام اس و جوک های خنده دار الکی مثلا سری جدید...

جستجو در وب سایت تخصصی کلش آف کلنز.دانلود فیلم.نرم افزار.آهنگ.سریال.انیمیشن و جوک و اس ام اس و سرگرمی:

×

جستجو

درباره ما

    وب سایت تخصصی کلش آف کلنز.دانلود فیلم.نرم افزار.آهنگ.سریال.انیمیشن و جوک و اس ام اس و سرگرمی
    خوش اومدید

مطالب وب سایت

امکانات جانبی

تبلیغات

نویسنده : WAR OF NORTH بازدید :236
جدیدترین اس ام اس و جوک های خنده دار الکی مثلا سری جدید...

تاريخ ارسال:یک شنبه 26 بهمن 1393 ساعت: 8:12
دیدگاه ها:نظرات()
جدیدترین اس ام اس و جوک های خنده دار الکی مثلا سری جدید...

Hello everyone
.
.
.
Fake ! For example I’m an American :D

Oh Yeah baby!

Doostiha

الکی مثلا من جراحم
الکی مثلا من خارجی ام
الکی مثلا …
جهان سوم یعنی همین
افراد در این کشورها بجای تبادل اطلاعات مفید و سازنده
باید مطالبی با مضمون لوده گی و پلشتی رو بین خودشون تبادل کنن
.
.
.
الکی مثلا من روشنفکرم ^__^

Doostiha

دوستان گرامی مدتیه که باز جوک هایی رایج شده
که همه چی رو به شوخی میگیرن و اخرش مینویسن
الکی مثلا فلان….
این عادت زشت ماست که همه چی رو به شوخی و مسخره میگیریم
.
.
.
الکی مثلا من خیلی حالیمه!!!

Doostiha

تو کافی شاپ خوش و خرم با دوست دخترم نشسته بودیم
یهویی یه دختره اومد سمتم گفت:
خیلی بی معرفتی بعد سه سال زندگی حالا دوست دختر داری؟
پست فطرت نامرد …
دوست دخترم که با گریه رفت دختره اومد گفت:
.
.
.
الکی مثلا ما زن و شوهریم.
منم نگاش کردم بعد تا میخورد زدمش، گفتم:
.
.
.
الکی مثلا شوهرت دست بزن داره :|

Doostiha

 :| :| :| :| :| :|

.
.
.

الکی مثلا من علیرضا 008 سایت دوستی هام که

به جز این شکلک چیز دیگه ای نمیتونه بفرسته :|

Doostiha

ﺍﻟﮑﯿﻪ، ﺍﻟﮑﯿﻪ!!!!
.
.
.
ﺍﻟﮑﯽ ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻟﮏ ﻣﯿﻔﺮﻭﺷﻢ ﺷﻤﺎ ﺑﮕﯿﺪ ﭼﻨﺪﻩ
اینو دیگه نشنیده بودید : )))

Doostiha

وای وای منو نریزین تو غذاتون
.
.
.
الکی مثلا من خیلی با نمکم!!!

Doostiha

10.2 مرکز 11.23 به گوشم :D

.
.
.

الکی مثلاً من عبدالله سایت دوستی هام :lol:

Doostiha

اونقدر الکی الکی گفتید
.
.
.
احساس میکنم من خودم الکیم شمام مثلن بگید نه تو راستکیی

Doostiha

تنهاکه باشی، پدر کارخونه دار و خونه ی دراندشت با جکوزی و استخر
نمیتونه تنهاییتو پر کنه!
.
.
.
الکی مثلن من الان با وجود این همه امکانات خیلی تنهام!!!!

Doostiha

حاظرم تمام ثروتم رو بدم ولی یه ذره آرامش داشته باشم
.
.
.
الکی مثلا من از اون پولدارای بدون آرامشم

( اون یکی آرامش منظورمه :D )

Doostiha

امروز تو دانشگاه پسره از کنارم رد شد و یه کاغذ داد بهم…
.
.
.
بازش کردم نوشته بود الکی مثلا بهت شماره دادم

Doostiha

همتونو ترور می کنم
.
( `_´)
– ҉ ︻╦╤─ – – – –
´
_/﹋\_

الکی مثلا من داعشم ^_^

Doostiha

گوشیم زنگ خورد اومدم ببینم کیه دیدم هیچی نیومده
.
.
.
یهو دیدم رو گوشیم نوشته الکی مثلا من زنگ خوردم!!


می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 411
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 18

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 300
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 30
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 100
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 387
بازدید ماه بازدید ماه : 3128
بازدید سال بازدید سال : 6452
بازدید کلی بازدید کلی : 29305

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.142.119.114
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ارتباط با نویسندگان

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و آدرس damagh6metri.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



الکسا